Sakta men säkert...

Så börjar mitt humör återigen klättra sej uppåt. Jag va ju så förbannad när jag kom hem från stan. Jag HATAR stan!!
Det finns INTE där!! Jag vet inte hur många klänningar som jag har provat, men finns det en ENDA i min storlek??
NNNNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!
Jag fattar det inte. ALLA kan ju inte ha samma som jag lr??!!
Åhh jag blir förbannad nu igen bara när jag tänker på det.

Hittade en skitfin på Gina idag, som jag inte sett innan. Testade. Ja den förliten självklart. Jag menar, min tuttar är inte så himla stora men det är där det inte går att få igen??!! Piss piss PISS!!

Sen hade jag hittat en annan som Emma hade lagt undan till mej. Då 38 va waaaaaaaaaaay to big. Testade en 36. Vad tror ni det va för fel på den då?? Just det, då va den wwwwwwwwaaaaaaaaaaaayyyy för liten i stället.
Så jag funderar nu på att SKITA totalt i att köpa en klänning. Ja jag funderar på att inte fira varken jul lr nyår för att jag är så arg.

Jag får la ta det som finns hemma att ta med mej till spat då. Sen får jag go bananas när jag kommer hem igen om det finns nått kvar då.

Nog med ilska nu, den va ju faktiskt påväg att försvinna.
Har fått en del julisar fixade idag. Nästan klar med broder å mamma.
Lite grejs som behövs köpas till.
Lars julklapp blev helt färdig oxå å den är nog den jag är mest nöjd med hitills iaf. Han är inte så komplicerad som alla andra, det är bra det :) Han får dessutom det största paketet för i år.

Nee ska nog sätta mej å slå in lite grejs nu så man har det gjort. Fast i år tycker jag dt är trisst att slå in, jag har inga bra snören. Måste va perfekta julisar när jag slår in ;)

Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0