Spa-behandling bokad :)

Efter mycket velande fram och tillbax så har jag lyckats bestämma mej för en spa behandling som jag vill ha när vi drar till Selma Lagerlöfs Spa under jul.
Man va ju tvungen att boka in en tid eftersom att det är så mkt folk där och för att försäkra sej om att man får en. SEn går det ju givetvis boka in mer väl på plats om tid finns.

Detta valde jag:
Varm oljemassage 50 min
Kroppsmassage med långsamma, stora rörelser. Välj bland våra aromatiska oljor.
Låter det inte underbart?!?! :)

Hoppas ju givetvis på att kunna klämma in nån till. Annars får jag nöjja mej med att basta, bada, sola solarium (så man är brun å snygg inför nyår) å äta gärnet :)
Har bara två saker att fixa innan jul (förutom alla julklappar). Naglar och en klänning. Får ge gärnet nästa vecka å fixa detta nu.

Gick iaf bra med pepparkaksbaket. Massa coocies blev det :)
Men jag drabbades av nån snuskigt otäck huvudvärk med synrubbningar å skit å har ont än :(. Så jag känner mej ganska klen nu faktiskt. 

Nee nu ska jag kika Hannibal lite granna tänkte jag.

Pöss pöss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va skönt d lät o åka iväg på spa. Vad kostar d o åka till Selma Lagerlöf? Vill också:)

2008-12-11 @ 07:57:58
URL: http://grynet86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0