Städning!

Usch... nu drog jag med undan lite.
Jag är som som känt inte ett fan av städning, men jag har hunnit med en hel del ändå innan jag satte mej å fuskade lite :) Diskat, sopat å fixat i köket. Fixat i hallen och satt upp mina tomte gardiner i tv rummet :)
Inte så illa va??

Min inplanerade smikklass blev avbokad men ombokad till nästa vecka i stället. Så idag blev det bara en klass, som självklart ska va hemma hos mej. Därför denna panikstädning, annars bli mamma arg :P

Så jag ska strax bege mej till duschen mitt hår skriker desperat över hur smutsigt det är. Men jag har hört att det är bra för håret att bli ritkigt smutisgt ibland så jag passade på nu eftersom att vi bakade å grejjs i går å det ändå skulle blitt sktigt. Men nu ska det få sej en välbehövlig tvättning :)

Faan jag måste tvätta kläder oxå.. får göra det imorn i samband med att jag ändå är ute å far.

Nee dax att dra.

Lateeeeer!!
 Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0