Stress!!!

Jag har precis som alla andra år hamnat ute i sista minuten med mina klappar.
Fast jag har inte så mkt kvar som tur är. Men det känns som att jag har glömt massor.
Fast förhoppningvis är det inte så :)
Idag får jag iaf hjälp av brother som får avsluta det jag har påbörjat i julklapps väg.
Har nått litet kvar till mamma å pappa.

Sen så får vi ha vår form av uppesittarkväll hos mammi i kväll eftersom att vi sticker tidigt imorn bitti.
Å innan det ska min shopping va helt klar. Å mitt stora paket ska va hämtat å massa julklappar inslagna.
Packa får jag göra i natt :P
Ingen aning om vad man ska ha med sej alls :P
Får springa in på gina å försöka hitta lite stuff att ta med sej.

Finns iaf gott om pengar på mitt konto nu :D
I LOVE :)

Nee nu ropar duschen på mej, dax att stressa i gång på riktigt :P

Pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0