Valrossen själv

AJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag ligger just nu å plågad i världens jävla mensverk. Och inte bara i magen utan i tuttarna, ryggen å hela jävla kroppen.
Mina fingrar känns som grynkorvar å min röv är lika tung som en bil.
Sexig är det MINSTA jag känner mej nu.
Men ändå envisas jag med att prova kläder på Gina tricot, som dock inte passade :P
Det va lite surt, för jag hittade en klänning som va kanon å en mkt lämplig kandidat till nyår.
Men fanns den i min storlek?? NEEEE!!
Visst, jag lyckades klämma imej den förlilla, men snälla tuttarna UTPLÅNADES ju på mej!!
Å så kan vi ju inte ha det. Behagen måste ju synas å framhävas på ett fint sätt ;)

Sen drog jag, AnnA å Emma å tog en sen lunch inne på Prima :)
Där blev det DRAMA om inte annat!!
Skit ska skit ha. Heter det inte så? ;)
Fula luder hehehehe ;)
Go Emma go Emma ;)

Helgen då?
Det har vart kanon.
Vi va å bowlade i lördags :)
Jag, AnnA, Katja, Liza och Lena. Skit sköjj å rätt bra i gasen va vi :)
Så pass att jag råkade gå iet för lång ut på banan å ramlade raklång *asg*
Sikken jävla syn!!
Bogrens sen. Det sög Big time så vi drog till McD å åt goood mat :)
Sen fick vi lite sälskap ;) följde Bocken hem å sen vidare hem till slutdestinationen som va hemma hos mej.
Blev en lång natt, mkt trevligt ;)

I går så sov jag typ hela dagen. Vinmössan gjorde mej trötter.
Sen va det dax för min och Bocken traditionella räkfrossa. Mmmmmm va gott det va :D
Spökjakt med bilen å godis mosning blev det på natten.

Nee nu ska jag lägga mej tillrätta i soffan å tycka synd om mej själv resten av kvällen.

Pöss pöss





Kommentarer
Postat av: mammabecka

Tack! Du anar inte hur den där lilla kommentaren värmde! Har varit väldigt ledsen idag för att många har missförstått mig så mycket. Tusen tack! Varma kramar till en fin tjej!

2008-12-09 @ 23:30:02
URL: http://mammabeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0