En paus från solen

Ja jösses säger jag bara. Har då aldrig vart med om en sån här värme som jag befinner i mej nu.
Synd att klaga, det gör jag inte heller, men när man knappt kan svalka sej nånstans så blir det nästan outhärdligt.
Fast det är gött, riktigt gött :)
Tar mej en paus nu. legat å pressar i 2 dagar å i dag har det verkligen hänt saker. På gränsen till att ha brännt mej, så jag drar mej undan lite nu så man kan ge gärnet i morn igen ;)
38 grader i SKUGGAN är det uppmätt till i dag. Herregud vettu, inte konstigt att man svettas konstant å i princip BOR under parasollet. Men det verkar inte spela nån roll, tydlgen kan man bränna sej där under oxå.
I går va en trött dag. Alla vi va mega trötta å orkade knappt röra sej. Så det blev läggdax tidigt. Somnade som en stock, å det verkar ha gjort susen :) För idag är vi pigga å jag är redo för en shoppingtur på stan i kväll :D
Faan tom datorn är så varm att den knappt går att ha i knät :P
Funderar starkt på att slänga mej i poolen snart å sen hämta en öl :)
Fasiken så tråkigt att ingen kan va inne på msn när jag loggar in då. Ingen där hemma att prata med å ingen som skickar sms.. så saknad är jag ;P
Hoppas det hänt mkt kul där hemma så jag får massa skvaller uppdate från Tha Bock när jag kommer hem. för du har väl inte slutat snoka runt nu bara för att jag är borta? ;)
Nee alot of information will I have när jag return.
Faskien, tror att jag brännt mina lår :S Näsan å brösten är rätt röda dom med... får bli nått gött, lätt plagg att ha på sej i kväll som inte känns att man har på sej.
Hepp nu ger jag mej!
Pöss

Kommentarer
Postat av: AnnA

Nej jag har ingen ny info om din loverboy.

Segt på den fronten ...=(

2008-07-15 @ 17:29:06
URL: http://an86na.blogg.se/
Postat av: Elenore

Men va' kul att du varit på samma hotell som vi ska till i Brasilien. Nu vill jag veta ALLT! Nejdå men lite tips kanske du har. Du får gärna maila mig på [email protected]

2008-07-16 @ 08:19:35
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0