?????

Har ingetligen bara en enda fråga att skriva i dag:
Ska jag skratta eller gråta?


There must be e reason I meet you...


Håller annars på å grejjar som bäst. Lagat mat, grekiska biffar, klyftpotatis å tzatsiki :) Mumms det.
Håller på att kolla kläder å skit. Har inte riktigt fått in i min hjäna att jag ska åka fredagnatt. Men det blir väl väl det med, precis som med det mesta. Kan inte hjälpa att jag löjlar mej med det där jag skrev överst. Min pms är lite efterbliven, idag har jag vart nära tårarna flera gånger. Inte bara för tråkiga saker, utan även ör fina glada saker. Höll tom på att grina en skvätt på jobbet för nått jag inte kommer i håg. Ja jag vet vad ni tänker :P Å den här långsinta tankefällan släpper inte, samma sak varje gång. Tur att jag iaf kan trösta mej med att det bli bättre snart.
Ska bli gött att komma i väg ett tag. Har vart rätt mkt nu. Skönt att bara komma bort å "va". Inte behöva tänka på nått. Bara ligga i solen å glassa :)
Svaret på Emmas fråga då:
Jag åker tidigt på lördag morgon, planet går vid 6.50 :)

Hepp ska checka vidare i mina garderober här nu. Kommer säkerligen packa på mej alldeles för mkt som vanligt ;P
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0