Fredag :)

Då va det fredag då :)
Man tappar total bort kollen på veckodagarna när man har semester, så gött att slippa bry sej.
Gårdagen va riktigt lyckad. Min mage mådde bra å vi hade roligt. Blev tillslut bara jag å Bocken som kalasade. Katja gick hem tidigt. Men vi 2 är ju mästare på att ha roligt :)
Blev ingen utgång, som vanligt :P
Utan vi fick besök på varsitt håll i stället ;)
Mkt mkt trevligt ;)
I dag har jag spenderat dagen ihop med Katja. Lunch på Thai-house, så jävla gott!! Sen åkte vi till silverfallen efter att ha kört fel ett par ggr. Sen tog vi oss en liten shopping runda. Biltema, Mio, jysk, rusta å elgiganten :)
Å Jag har äntligen inhandlat min FLÄKT!! Hittade en på elgig som jag nyss har skruvat ihop. Å jösses vilken skillnad det är. Jag är KÄR i den! Värd varenda krona. Så nu är det bye bye bastu lägenhet å Hello svalt å skönt :D
Fredag som sagt då. Å vad ska man hitta på i kväll då? Jag är sugen på allt. Kanske inte festa men NÅTT måste hittas på!
Jag ska tjata ihjäl mina vänner nu ;)
Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0