Hot Hot HOT!!!

Det är så in i H********* varmt!!! Okej fläkten hjälper väl lite att kyla ner, men jag funderar allvarligt på att installera en AC anläggning! Å ute är det varmt, inne är det varmt, på kvällen är det varmt.
Synd att gnälla jag vet, men bara det fanns tillgång till lite kyla så skulle det vara perfekt.
Tillbringat det senaste 2 dagarna i stöpen, mestadels i poolen :)
Å i går så brännade jag mej tom. Min nyfjällade nästa fick sej en rejäl röd-färg i går :P
Idag har jag dock ingen aning om vad som händer. Jag är shopping sugen, men pallar man det i värmen?
Lite skor skulle inte vara fel alls :)
Pöss pöss



Kommentarer
Postat av: AnnA

Rinner sminket här tro ?? :D

2008-07-29 @ 17:00:38
URL: http://an86na.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt att kunna svalka sig i en pool iaf :) Hs det bäst...får ses snart..Puss

2008-07-30 @ 21:43:45
URL: http://emmakn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0