Ibland förvånar jag mej själv...

Å just nu har jag haft ett sånt där Halleluja moment för mej själv. Jag kan knappt tro att det är sant. Började med att jag skulle diska upp alla 100000000 glas som stod i min diskho. Det gick ju snabbt å smidigt.
Efter det fick jag ett ryck, å det är här jag blir så förvånad över mej själv. För just nu så skiner hela min lägenhet!! :D
Dammat, dammsugit, plockat med alla kläder, rensat en garderod, städat toan, vädrat mattor å filtar, slängt en massa skit.. jag listan kan nog göras ännu längre :)
Men jösses vad fint det är här nu :)
Nu kan jag gott å väl ta hit vänner å sminkkalas i kväll :)
Men jag är dock i det sämre skicket :P Svetten har bokstavligen RUNNIT av mej under mitt städmaniac här. Så nästa projekt blir väl att hoppa in i duschen å skrubba mej skinande ren jag med, för just nu så passar jag inte in här alls. Haha :)
Nee först en liten slappning i soffan med nått kallt att dricka. Sen duschen å sen hämta startmotor med Lars.
Nu ropar visst soffan på mej ;)
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0