Långledig :D

Ahhh så himlans gött!! :)
Nu är jag ledig ÄNDA fram tills måndag, jobbar en vecka, å sen semester i 4 veckor :)
Å redan första dagen på semstern sätter jag å familjen oss på ett plan å drar till turkiet en vecka :)
Kan det bli bättre? Nee inte på den fronten iaf.
Men andra saker kan väl bli bättre. Faktiskt vart lite ledsen i magen i dag :( Jag VET att det inte är nått att bry sej om å att det blir bra lr normalt lr vad man säger igen, men jag blir faktiskt lite ledsen :(
Å idag har jag vart dum å haft förstor förhoppningar. Faaan att jag ska vara så dum jämt!! Kan inte nån typ bara slå mej lite lr skälla på mej så att jag inte gör så. Det går ju vänta, ingen dör. Bara jag som gör mej själv ledsen mer än innan. *örfilar mej själv* DUMDUMDUM!!!
Men nu ska jag skjuta alla dumma å ledsna tankar åt sidan va som jag igentligen är. Glad, stark å jävligt knäpp :D
Har ju en riktigt bra helg att se fram emot iaf :)
Imorn blir det shopping på stan med mammi. Längesen vi hittade på nått nu så det ska bli riktigt roligt :) Måsta bara hitta tid att släga mej i solariet oxå å ta dö på några finnar :P
Jag ska köpa mej en kanonbra bh med avtagbara axelband som passar mej perfekt. Å jag är ta mej faan beredd att lägga en hel del tid å pengar på det. Har så himlans mkt tubtoppar å klänningar som bara hänger i garderoben nästan oanvända bara för att jag inte har en bra bh att ha under. KATASTROF ju!
Sen blir det hem å stressa misstänker jag för kl 16 ska jag käka med jobbet på vatra å sedan bege oss till harrys å sen krickan lr Husaren :) Jag ska supa ner dom allihop :D
Natti natt!
Pöss

Kommentarer
Postat av: AnnA

Äsch skit i honom !! För han förtjänar det inte, inte alla tårar som kommer .. Visst om han vore en good guy men nu är han en M E S så länge han håller på med det här "spelet" han sysslar med .. sen kan vi börja diskutera ;) Och skippa det där om att du ska bryta ihop imorrn .. Vi ska festa som TRE singelbrudar bara kan ;) och då ingår INGA tårar Lordi ;)

2008-07-04 @ 13:50:58
URL: http://an86na.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0