Måndag...tror jag ;P

Hej hej!
Börjat bli hemmastadd nu fast reseväskan är i princip ouppackad :P
Men men, det är ett senare göromål.
Igår spenderades kvällen med AnnA å Katja. Vi handlade dipp å grönt å mummsade på det till 2 filmer som vi såg.
Jag är ju ett sånt jävla geni!! Jag har fixat så att VLC funkar i tvn HELT SJÄLV :D
Har sagt det förut å kommer säga det igen:
Jag har en karriär inom teknikens värld :)

Blev väckt utav Bocken i dag vid 12. Hade vaknat vid 10 av mej själv innan men somnade gott om. Drömde därimot om just Bocken, Katja å mej som va på nån form av Liseberg å alla runt omkring oss va gravida. Hmm undrar va det betyder ;P
Bocken ringde igen ca 20 min senare å vi bokade in stan. Så jag kommer ganska nyss därifrån.
Blev även inbjuden att joina Mådaxxklubben. Men jag av alla tvekade?!?!! Damn jag måste vart tillfälligt sjuker.
Men nu har jag iaf gett med mej å ser fram imot att festa loss ordentligt :D
Så strax är det duschen å sen klädesvalet som ALLTID tar lika lång tid.

Pöss


Kommentarer
Postat av: AnnA

Party =))

2008-07-21 @ 18:50:52
URL: http://an86na.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0