Mår så ILLA!!

Hej hej!
Måndag avklarad å 4 arbetsdagar kvar till semestern :D
Nedräkningen pågår förfullt!
Gått fort på jobbet, förutom att jag har mått illa HELA JÄVLA dagen! Fattar det inte. Inte haft så ont, lite mensöm bara, men illamående utan dess like. Å sen kommer smärtan i attacker. Har bara åkt upp å ner i halsen hela dagen. Hjälper inte att äta, inte att dricka inte tvärtom. Usch säger jag bara. Trodde faan ett tag att jag hade åkt på maginfluensa lr nått men det är förhoppningvis bara mensen som spökar. Eller jag vet att det är det, annars hade jag väl spytt som en gris.
Mår fortfarande illa för er som vill veta. Men jag hoppas att det är borta imorn.
Inte alls vart på humör idag heller... tur att man bara kan plugga in å slippa prata med folk. Stackars Hannes fick sej en känga av mej å mitt humör när han bad mej gå å göra turbos. Men det visade sen va min räddning på dagen. Fick stå helt ensam, helt i fred å bara skruva mina tubosar å lyssna på bok :) Jag sa det till Hannes sen å bad om ursäkt för mitt lilla utbrott. Men han bara skrattade åt mej å "förstod" vad jag gick igenom å frågade ifall jag ville göra turbos imorn med :)
Har haft en riktigt ljuspunkt i dag efter jobbet iaf ;) Jag FÅR inte vara så känslig jämt. Visste ju det här hela tiden. Men jag är lite knäpp ibland. Inte lätt när nån lyckas ta sån stor plats i ens hjärna.
Vart hemma hos mammi med. Carl å Cissi va där med lille bebben :) Vi käkade lite pizza å så å jag slängde i en maskin tvätt :)
Å nu ligger jag redan i sängen redo att somna som en stock. Hoppas på lite mer än 3 timmars sömn i natt iaf.
Pöss å god natt!

Kommentarer
Postat av: AnnA

Fick bebben Haj t-shirten nurå?? =)

2008-07-07 @ 23:19:20
URL: http://an86na.blogg.se/
Postat av: Hannes

Sköna minnen Kajsa!! En ära att blivit omnämnd här! Hoppas det blir fler tillfällen!! haha.

2008-08-07 @ 15:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0