Onsdag :)

Väcktes som vanligt vid 7.22 av det jävla arbeterna på vinden. Ett tag övervägde jag kraftigt att storma in där med kvinen i högsta hugg å gapa att nu får det banne mej va nog! Men jag somnade om :P
Väcktes igen 10.22 av Bocken som va ute å promenarede. Lite tjötande å sen fick jag somna om igen.
Sov lääääänge i dag.. för länge :P
Men imorn ska jag banne mej upp när klockan piper. Jag har en hatthylla att sätta ihop!
Fick iaf lunchsälskap av Bocken. Lunchen bestod av potatis, picknickbog, grädde å gräslök :D Yummie!
Sen får jag ett akut samtal av mammi på bockens tele som säger att hon inte får i gång bilen. SÅ TYPISKT!!
Men mina kära kollegor räddade situationen å jag blev upphämtad :)
Gått så jävla bra på jobbet i dag. Blev klara 45 min innan :) Fast idag flexade jag inte hem, hade ju tyvärr ingen bil :P
Vart väldigt kul i dag oxå :) Jag å JävlaErik har gått å trackaserat varandra hela dagen, mkt kul :)
Men jag skulle hellre vart med Bocken å Emelie på Bil-Bingo som jag så länge villat åka på. Blev nästan lite avis å lite skadeglad när jag hörde att dom inte vann ;P Men jag får förhoppningvis följa med nästa gång.
Jaa vad nu då?
Har precis öppnat en öl ;) Är ju faktiskt lill-lördag så nått får man unna sej :)
Laddat över slutet på boken till mobilen oxå, fick ju inte alls in mkt i dag så jag kunde bara lyssna i typ 1,5 timmar :( Men imorn blir det anndra bullar. Får fundera på vilken jag ska ta efter den. Fick ju ner en hel del bra :)
Ska mata in på ipoden oxå så man har nått att lyssna på på stranden i turkiet :) Blir nog så att datorn får följa med, finns ju trådlöst bredband :) Sen kan kan lägga in bilder allt eftersom så riskerar man inte att inte ha nått minne kvar på kortet.
Hepp, tv å öl-time ;D
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0