Rea :D

Återigen har jag å Bocken bevisat att vi är ett dreamteam när det gäller shopping :)
Drog oss ner vid halv tre tiden å efter ett snabbt besök på banken så gav vi oss an alla butiker.
Å inte blev det bättre när det visade sej att det va rea på vissa ställen.
JC, butiken jag knappt satt min fot i sen jag va 12 visade sej vara en riktigt guldgruva :)
70% å slutrea. Why not tänkte vi å gick in.
Slutade med att jag Fick tag i ett linne/klänning (??) å en tunika, billigt värre.
Tunikan va inte alls nått som jag brukar ha på mej, men med ett rosa band i sidan ala kajsa style så vart den perfekt :)
Tom så jag öveväger att ha på mej den på lördag.
Linnet, ja det va fint. Men det va alldeles för naket, men när man pimpar det med svarta accesoarer så blir det sketasnyggt :) Ja okej, man får överleve med vissa valkar som syns eftersom att det envisas med att sitta klistrat som ett korvskinn, men acc döljer faktiskt det med. Uppmärksamheten dras till annat.
Hittade även nya gardiner till köket. Dom vart kanon snygga :)
SEn en topp på gina, köpte väl den mest för köpandets skull, men ja den va snygg den med.
Sen slutligen så blev det ett nästan gratis läppglans på åhlens.
Kommer bilder imorn, är för trött för att lägga upp nu :P
Tig en mini-golf runda med Katja å Bocks vid simsjön. Förlorade ju självklart, å ja jag hatar minigolf vid dom tillfällena :P Men det värsta va alla fucking knott som stormade oss!!! Har aldrig vart med om nått liknande, man andades ju typ in dom å dom va TOTALT överallt!! Usch!

Imorn blir det utgång men först lite sminkpartajj :D
Natti natt!
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0