Semester :D uppdt.

4 veckors semester!!!
Såååå jävla gött! :)
Å om bara ett par timmar så är jag i ett plan på väg till Turkiet :)
Ska bli så gött att komma till sol å värme å bort från "all mind disturbing things".
Resefeber?
Njaa va värre i går, fast det kan ju ha att göra med att jag är lite smått onykter nu ;P
Nästa packat klart iaf. Ska in i dsuchen sen å så packa ner de sista toa-grejjerna å mitt handbagage, sen är jag all done :)
Men fortfarande ett stort frågetecken uppe i skallen ???
Jag hoppas att Bocken kan hjälpa mej att snoka fram ett å annat.
Hepp nu ska jag ta en cigg.
Kanske skriver mer sen, annars får ni ett inlägg direkt från Turkey imorn :D
Pöss pöss

Så där ja. Nu är klockan strax 2 å ca 20 minuter kvar tills jag blir upphämtad. All packning klar, hoppas jag fått med mej allt iaf ;P Strax packa ner datorn oxå.
Sovit 20 min bara så det vore mkt konstigt om jag inte lyckades somna i bilen lr på planet.
Är framme i turkiet 11.30 deras tid. Dom ligger ju en timma före oss. Gött att få en stor del av denna dagen där oxå. Lär ju deffenitivt hinna sola å bada lite i dag med :)
Tänkte passa på att ge dom närmaste en stor kram, vi ses om en vecka :)
Hepp nu måste jag jalla lite.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0