Shopping??

Ahhhh!! :) Idag är det inte riktigt lika totalmegasnuskigt varmt ute, utan en ganska normal temp :)
Hade redan innan bestämt mej för att dissa solen idag å istället ta en liten tripp ner till stan.
Bocken å Pontan gör sälskap.
Men innan så ska jag å Bocken (mästerkockarna) fixa lite god lunch bestående av färskpot, picknickbog å alla goda tillbehör ;)
Så nu ska jag strax jalla in i duschen, för det kurrar bra i magen just nu.
Hoppas att folk även idag ligger vid nån sjö så vi får stan för oss själva å att det finns iaf nått att köpa :)
Är i stort behov av lite skor har jag insett.
Mina fötter är ju lite cp :P
Grillningen i går blev toppen. Sen va vi ute på en sen långpromenad. Matade pippis å lyssnade på rapsody :)
Jösses, vi gick nog lätt ner 7 kg på den promenixen, det tar på en att gå med barnvagn.
Ne nu är det duschdax, innan AnnA å Pontan går till attack mot mej ;P
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0