Soffjakt med mammi!

Det som skulle bli en handling på maxi urartade i en soffjakt utan dess like :)
Mammi ville visa mej en soffa som hon hittat å blivit kär i så vi drag till a-möbler. Visade sej va nästan samma soffan som jag så jag förstår ju att hon blev kär i den. Men hon vill ingetligen ha en liten mer härnsoffan, lr en lång divan med lite ryggstöd på en del. Så då föreslog jag att vi skulle åka till Em som hon inte ens visste exsterade.
Där hittade vi soffan med stort S. Så mamma va eld å lågor över att ha hittat en i en affär hon inte visste exsterade :) Så nu är det bara till å välja färg.
Jag spanade självklart efter hatthyllor på både A å Em. Hittade en som fanns på båda ställena.
Sen tog vi svängen förbi rusta. Å där hittade jag SAMMA hatthylla igen fast 100 spänn billigare sådet va bara att slå till :)
Ska bygga ihop den i morn hade jag tänkt, men det dröjer väl inna jag får hjälp med att sätta upp den :P
2 dagars jobb kvar,s en långhelg :)
Slapp gå runt i dag igen utan fick efterarbetet :) men nu blir det la till att montera de sista dagarna, men kan ju alltid hoppas på att jag kanske får en dag till med annat :P
Bara att mata in ljudbok på mobilen så går det sjukt fort! Å den boken jag lyssnar på är asbra :)
Ligger å göttar mej lite i soffan nu, halvkollar på en Beck film å dricker pep :)
Skittrött i dag med, så jag lär väl somna snart :P
Ser iaf fram imot helgen massor :)
Joina oss bara :)
Pöss pöss

I dag har jag vart duktig. Jag vet ju att jag kan hålla ut, har ju gjort det förut med mkt goda resultat. Det blir ju som vanligt sen iaf.. men det är jobbigt att inte få nått svar. Men jag SKA å KAN hålla ut. Iaf tills helgen ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0