Söndag!

Ytterligare en helg har gått. Vart långledig så jag klagar inte, men det känns alltid lika förbannat surt att jobba på måndagar. Fattar inte varför det är så. Måndagar borde skrotas :P
Haft en riktigt kanon helg :)
Utgång blev det både fredag å lördag.
I går så va det jag, Bocken å Katja som korkade upp hemma hos mej. Riktigt kul hade vi å fulla å glada va vi :) Vi bringade liv i en gammal goding, vattenfall :)
Sen va det bogrens som gällde. Riktigt kul å massor med folk. Å tiden gick så jäkla fort.
Fyllemat på Mcd å sen självklart lite säpo när vi gick hem. Å vi va riktigt duktiga denna gången. Men nått gick snett, tror vi iaf :P Vi kan ha blivit upptäckta :P Så vi väntar spänt på bevis för detta.. kan nog andas ut i slutet av veckan ifall vi inte hört nått då.
Väcktes i dag av Bocken som va räksugen å det tackade jag inte nej till. Ner till kvantum å inhandla det vi ville ha sen hem till Bocks å fixa. Å jösses sikka räkor vi fick tag i :D Provade en ny sort frysta räkor å dom va mmmmm GOOD!!
Sen har vi tittat på film å halvsovit till den. Sen handlade vi lite till å kollade på 5ans film. Det va ganska bra faktiskt :)
Sen va det dax för mej att traska hemmåt.
Börjar ju 7 imorn :P
Så nu har jag va skitduktigt å lagat mat :) Pyttipanna å stekta ägg fick det bli. Frukost köper jag på jobbet :P
Slänger in lite bilder från gårdagen :)
Pöss pöss

Kommentarer
Postat av: AnnA

Åhh så otroligt fin bild du la in där :$

2008-07-07 @ 17:00:52
URL: http://an86na.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0