Tisdag!

Vart på ett mkt bättre humör idag :)
Gått bra på jobbet, hade en timmas stopp typ, inget att klaga på alls :)
Sov som en stock i natt, slockade vid 23.10. Riktigt skönt. Jag måste bli bättre på att lägga mej i tid när jag jobbar dagsveckorna. Har inte ens vart trött lr sovit efter jobbet. Är nästan inte ens trött nu :P
Jo lite kanske.
Ligger iaf i sängen nu. Hade glömt föra över mer av boken till mobilen så jag fick starta upp datorn igen. Överlever inte utan den på jobbet. Jösses va fort tiden går när man lyssnar på bok. Helt sjukt :)
Men det tar sin lilla tid att föra in på moblien så då tänkte jag skriva ett litet inlägg här.
Börjar få lite småpanik över min ikke påbörjade packning. Skrev iaf en packlista idag, alltid nått. Får ta tag i det där på riktigt imorn!
Kvällen avslutades riktigt bra. Fick besök :D Lyckan är oändlig :)
Så mysigt ♥
Nepp nu ska jag ta mej till drömmarnas värld en stund.
Pöss å godnatt!

Kommentarer
Postat av: emma

åh när är de du åker??

2008-07-09 @ 21:45:56
URL: http://emmakn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0