Turkiet :)

Tjenare!
Sitter just nu i hotellets lobby, där finns det gratis trådlöst bredband :) Perfekt ju.
Är så sjukt varmt här så jag vet knappt vart jag ska ta vägen.
28 gader å då är klockan 23.30 på kvälen
Har väl vart runt 35-38 grader i dag på dagen.
Inte en jävlel som ligger direkt i solen, alla ligger under parasol å så även vi.
Planet i går va trasigt, så vi fick sitta på landvetter å vänta i över 6 timmar. Sådär kul :P
Men vi fick gratis matkuponger å så kunde vi faktiskt sova en stund.
Sen gav vi oss i väg. Fast vi missade nästan en hel dag här :(
Men Vi hoppas på fina pengar på försäkringen när vi kommer hem.
Hur är det med er där hemma då?
Inte en jävel inne på msn :(
Får väl logga in lite tidigare imorn å se om jag får kontakt med nån själv där hemma.
Annars är allt skitbra här, världens brak-lyxhotell där ALLT är gratis!!! Helt sinnessjuk :D
Finns bara en sak som saknas... eller en person kanske det heter.
Ni vet nog vem jag menar. Väntar fortfarande på ett litet tecken.
Hepp nu ska jag ner till baren ;)
Pöss hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härlig värme ni har där nere du...shit. Hoppas att de blir mycket bad och uppvilning nu dåe.. Ha de bäst! Puss

2008-07-14 @ 19:18:47
URL: http://emmakn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0