4 timmars stopp

Hejhej!
Jaa då va denna måndagen på väg mot sitt slut.
Har ärlig talat inte gjort ett piss i dag.
Jobbade å för en gångs skull fick vi ett MEGA stopp!
i 4 timmar så stod vi helt still. Fast självklart blev det ju en mega FU å sen skulle vi ner till 4an efter lunch. Men jag vägrade så jag å Olof ställde oss å moppade mattorna så dom sken å blänkte :) Jösses så ambisiösa vi va.
Fast efter det blev det allt lite slappande. Sen tog Hannes med mej på en nummer-letnings runda å fick mej samtidigt en rundvisning. Å herregud SÅ FUCKING STORT det är!! Å då såg jag bara "delar" av våran del. Shit my god, höll på att gå vilse :P
Men våra lyftöglor kom tillbax vid 14 så efter den rasten så drog vi i gång. Hann nästan 2 varv, sen ställde vi buffert. Låg ändå 122 minus så det va ju ingen ide att ens anstränga sej.

Kom hem. La mej i soffan å kollade tv. Kännde mej inte alls trött utan nån måste slått ett basebollträ i min skalle. För vips så stendäckade jag :P Å inte dåligt heller, Mobilen hade tjutit, men det hörde jag inte. Folk hade skrivit som tokar å vibbat på datorn som va 10 cm i från mina öron, men det hörde jag inte heller, Så jag måste vart trött med andra ord :P

Å imorn är det äntligen tisdag :) Tv-time :D Sitter å *host* laddar ner *host* lite filmer nu som jag kan gotta mej med under veckan :)
Sen spekulerades det lite i lönen på jobbet å några påstår att den kommer redan på torsdag eftersom att vi ska ha 3 bankdagar på oss. Har inte räknat på det än, men det kan ju stämma. Sen är jag mkt nyfiken på bonusen, inte en blekaste aning om vad den kan ge. Hoppas på en hel del ;D
I love money :D
Fast denna månaden får jag faan hålla i pengarna ordentligt, så att sparkontot inte blir helt tomt under den  semestern. Borde inte va några som hellst problem eftersom att jag brukade överleva på 7000 när jag jobbade dagis. Å nu får jag ut det dubbla. Men som sagt, man lägger till sej lite ovanor när man vet att det finns pengar. Å spenderar mer.
Fast iof va vi ju i gbg på den lönen som va å där gick det åt en hel del.
Får bli shopping på stan denna månaden så inte alla pengar försvinner på en gång :P
Vill ju gärna ha lite fickpengar till turkiet oxå :)
Nee vad ska man hitta på nu då?
Inget bra på tv lr?
Ahh såg Extreme Home Makeover nyss... oh herrejösses så sorgligt det va. En 8årig liten tjej som hade cancer. Jösses va tårarna sprutade. Inte bar för mej som är så överkänslig att titta på sånt :P
Hepp får la bli duscha lr nått i väntan på bättre tider.
BTW bilderna från midsommar ligger uppe på bdb nu ;)
Pöss pöss

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas att du får en bra tisdag!!! Puss

2008-06-24 @ 09:51:25
URL: http://emmakn.blogg.se/
Postat av: Anonym

skulle ge vad som helst för ett heltidsjobb...!

2008-06-24 @ 22:47:44
URL: http://emmakn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0