ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHH!!!!!!

Är så fruktansvärt FÖRBANNAD NU!!!!!!!!
Orkar inte ens gå in på alla detaljer, men det är tv, förrådsrenovering, bilhelvete m.m som bara är för mkt just nu!!!
Hämta den jävla lagerhyllan!!! Jag vill inte ha skiten!!!!!!!!
Å tv, den kan inte stå kvar här till efter midsommar. Den nya kommer på torsdag å hur i helvete ska jag kunna en rubba en 65 kg jävla fet tv själv??????
Jag slänger skiten i backen snart!!!
JAG LOVAR ATT JAG SKJUTER NÅN SNART!!!!!!!!!

Tydligen inte bra att ha bra dagar. Dyker ju alltid upp nån skit efter som förstör. Å jag vill bara försvinna här i från å ALDRIG mer prata med NÅN!!!!
Jag är ta mej faan arg på allt å alla just nu.
PISSPISSPISSPISSPISSPISSPISSPISS!!!!!!!
Nu ska jag gå å dränka mej i duscen!!!!!
Fuck off!!

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0