En snabbis då..

Hå å hej!
Jösses sikken dag jag har haft i dag.
My baby tvn har anlänt :D
Lyckan är oändlig.
Fick även ett ryck å åkte å köpte digitalbox kl. 18.40 så nu har jag typ varenda kanal i hela sverige i 3 månader, sen får jag saka ur dom jag vill ha kvar.
Ett jävla knepande å koppla ihop allt med till slut lyckades jag. Jag ärju för jävla bästa azzå. Jag borde kanske sattsa på en kariär som elekrtiker ;P
Happ tom datan fick jag in i tvn. Men där är även där promblemen börjar.
Allt funkar förutom WLC. Å det är så dumt för rutan är där, tiden går i filme, men ingen film vill dyka upp i rutan. Så jävla skummt. Är säkert bara nått skit fel som jag inte fattar. Men hjälp är på väg ;)
Vilken tur att jag tog med mod å frågade ;)
Nee nu måste jag verkligen försöka komma i säng snart. 6 timmars sömn på 2 nätter är inte bra. Å kroppen börjar reagera på det nu :( Men i dag har jag inte sovit nått på dagen s det borde inte vara några som helst problem att somna nu.
Blev en snabbis blogg,kommer mer i morgon med lite bilder på min bebis å så :)
Natti natt
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0