Flexat hem :)

Så skönt. Idag har vi verkligen haft flyt å alla har köttat på som bara den. Å det resluterade i att vi kunde flexa hem en halvtimma tidigare :) Inte allt för ofta det händer direkt. Hoppas hela veckan går bra nu, vi behöver ha lite medvind.
Så jag ska snart fixa ordning mej för natten å sen lägga mej å mysa i soffan med förhoppningsvis en bra film :)

Har bokat in after Work med jobbet på fredag. Ska bli rikigt kul :) Blir ev utgång efteråt oxå.
Sen festa på lördag igen, trevligt värre :) Va längesen nu.
Lika bra att slå på stort denna helgen eftersom att nästa helg kan jag inte gå ut. Den lördagen befinner jag med i turket den största delen av dagen. Hmm börjar få sån där reseångest nu som jag ALLTID får. HATAR att flyga!! Jag vill inte följa med längre :P Tiden går för fort. Det kund en månad kvar tills vi ska åka.. inte 2 veckor. Usch för resefeber!
Fast vi drar till en stor fest när jag kommer hem igen :) Å så har vi ju semester oxå :) Kan ju inte bli bättre.
Nee nu va jag slut på ord för denn gången.
Natti natt!
Pöss

Förstår inte hur du lyckas nästla dej in i mitt huvud på detta sättet. Jag gillar när det är på ett bra sätt men jag hatar när du beter dej knepigt. Likadant varje gång och jag förstår inte värför? Min hjärna gillar inte alls dej just nu, men tyvärr gör hjärtat helt tvärtom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0