Fotboll :D

Haft en asgoo dag på jobbet i dag. Sått i efterarbetet hela dagen. Slöat å haft det gött. Å dagen har gått så sjukt fort! Herregud azzå. Den bara rann i väg. Känndes som att vi slutade precis när vi börjar typ :)
Sånna dagar är bra :)
Sen hem å tog en skön dusch.
Efter det bestämmde jag å Bocken att en pizza vore på sin plats. Så så blev det :) Fast jag tog en kebabrulle *yummie*
Käkade å glodde på tv.
Bocken somnade till i soffan å det va min tur att för en gångs skull få väcka henne :D
Sen skickade vi in alla våra ord till knep å knåp :)
Håller tummarna för att vi vinner nått.
Å nu sitter jag här i min ensamhet å glor på fotboll. Men det är ju inte fy skamm det, sällskap av 11 svettiga kaaraar ;D
Hepp blir nog ett till sen.
Pöss

Irritationen börjar växa till sej nu. Morr. Jag hatar sånt!! Äckelhora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0