Fredag den 13:e

Otursdagen är här!
Å det har visat sej för mej iaf.
Inte så himla farligt men.
Försov mej till jobbet i dag. Lyckades nog stänga av alarmet å sommnade gott om igen, Vaknade dock 6.50 å insåg att nått va fel :P
Å det va det ju.
Men kom som tur va bara 22 min sent. Mamma skulle till jobbet undgefär samtidigt så hon tog med mej i svängen så jag fick kliva av vid volvo. Perfekt. Hade jag vart tvungen att ta buss hade jag garanterat kommit mkt senare till jobbet.
Så det va min otur i dag. Sen har vissa saker krånglat lite på jobbet. ast det händer ju ändå men :P
Började städa lite när jag kom hem. Dammsugit hela lgh å plocka undan massa grejjer.
Tänkte ta tag i disken senare. Inte så mkt som det brukar denna gången :)
Blev dessvärre ingen tv i dag, utan köpet blev uppskjutet tills imorn.

Åhhh måste få ut lite ilska oxå på jävla skövdebostsäder!!
Först stammrenovering, sen måla fönster, sen tapetsering å nu:
VIND RENOVERING!!!
Lägg ner för helvete!! Låt mej bo i FRED!!!!
Jag tänker faan inte städa ur min vind... det kan NI göra om ni ttcker det är så jävla kul!! Å vart ska jag få platts med alla grejjer???!!! Jag bor ta mej faan i en etta!!!!!
Blir så förbannad!!

Så nu har jag fått ur mej det hatet.
Uppdaterar sen.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0