Gbg å party :D

Japp i lördags satte jag å Bocken i väg till gbg.
Å vi blev inte besvikna på den resan :)
Jösses vilken shopping!! Pengarna bara rullade ut från kontot.
Hel nöjda vart vi :)
Bilder kommer sen på alla fynd vi gjorde ;D
Blev en massa linnen å toppar :)
Dock inget smink, men det finns ju här hemma.
Gjorde även ett besök på systembolaget i nordstan....det va det kö för att komma in en vakt stod å släppte in folk. Det va en ny upplevelse :)
Sen va det bara att snabbt fixa sej till kvällen när vi kom hem. Å så till bocken för att korka upp.
Å där blev vi sittandes hela kvällen. Med vin å dipp :) Sket i att gå ut för ingen hade lust.
Vi flyttade fram den utgången till nästa helg :)
Å nu så är jag massa sugen på att åka å sola å bada men blir inte hämtad föräns om en timma så jag får försöka fördriva tiden på nått sätt :P
pizza sugen som ett as är jag.. Yummie!!
Blir nog så att jag sticker ner till grilen å hämtar en. Ska se om bocken är med på den iden.
Sådär jag nu va allt fixat :D
Pizza time snart innan vi drar ut å steker oss :)
Hepp ska fixa lite här nu.
Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0