Godnatt!

Jaha då va det dax för sänggång då.
Torsdag imorn igen. Helt sjukt hur fort dagarna går.
Va på hudklass hos Sofia som sagt.
Oh herrejösses! Det va verkligen mirakelgrejjer hon hade!!!
Blev ju len som en baby i ansiktet å på händerna :)
Så jag köpte nått som jag tror jag ta bort de envisa porerna å dom 5 finnar jag aldrig blir av med.
Visst det kostade en slant, 900 spänn.
Men det va rengöring, fuktkräm å fondation som räcker i typ ett halvår.
Så igentligen va det ju billigt :)
Så nu ska jag få fräsch hud i ansiktet året runt :)
Å jag ska tvinga mej själv att inte klämma så mkt heller.
Ska även få bli sminkad en dag å sen ska jag samla ihop ett tjejgäng så vi kan sitta å testa massa grejjer å blir sminkade å fina innan utgång en kväll :)
Blir jätte kul :)
Ne sova nu!
Pöss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0