Jaha ja...

Är just nu ganska så förvirrad.
Vet knappt vad det är som har hänt??!!
Får nästan hänvisa till AnnAs blogg.. hon har fått ner det ganska så bra. Jag har lixom inga ord att prina ner för jag fattar ingenting.
http://an86na.blogg.se/
Det som har hänt mellan är är väldigt tragiskt. Å det tycker vi allihop. Å vi stödjer inte detta på nått sätt, utan tvärtom! Har nog aldrig spridit så mkt dynga om ett svin till kille som om honom. Å det går aldrig förlåta det han har gjort mot dej. Aldrig!
Men flickvännen i fråga har ju faktiskt inte gjort nått. Å det är ju henne som jag, genom AnnA lärt känna lite granna. Å det va henne vi umgicks med.
Men nu va det slumpen som avgjorde att vi skulle hamna på samma fest å råka hamna på samma kort i fyllan. Å det va just det som va det. Ett kort. Vi pratade inte ens under kvällens gång typ. Utan det blev en kort paus utanför storegården när vi väntade på skjuts. Å fulla som vi va så började vi fula oss med kameran.
Men en sån här grej är ju faktiskt mkt bättre att ta face-mot-face i stället för att starta upp nått jävla nätkrig som man gjorde i fjortisåldern. Faktum är ju att jag å anna inte har en aning om vad som utlöst detta??!!
Jaja men det blir väl väl till slut.
Nu ska jag iaf nana för det blir en lång, hård dag i morn :)
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0