Kärlek vid första ögonkastet :D

Hej hopp!
Har haft en riktigt bra dag i dag.
Sköjj på jobbet.
Blivit underhållen länge å massor ;)
Å vart å kollat på tv.
Å jag hittade faktiskt en :D
En sketafin LG tv. Det va ta mej faan lööööv at the first sight lixom.
Sååå fin, fast inte alls den modellen jag "bestämmt" mej för från början. Å den är tydligen skit bra oxå å det gör ju inte saken sämre direkt :)
Sen hade jag lite flyt, får ett ex av den 1000 kr billigare pga att nån har köp den, men sen lämnat tillbax den igen utan att ens ha använt den. Men bara för att den lämnat butiken så drar dom av 1000kr :D
Så imorn tror jag att jag blir mamma till en ny tv :) Bara hållar tummarna för att den billiga finns kvar, annars blir jag 1000kr fattigare :P
Så jag är riktigt nöjd.
Å pricken över i:et va ju att jag drog med mej Max mat hem. I Löööööv Max :D
Så nu är jag mätt å belåten å nöjd att jag hittat det jag vill ha.
Alltid lika najs att köpa nya,dyra grejer ;)
Får la bli lite överitd misstänker jag :P men det är det värt.
Sen har jag fixat systemet i dag oxå. Köpte på mej en vinare å 5 öl så det finns här hemma när suget slår till.
Ne om jag skulle duscha nu kanske, mamma verkar ju inte ringa upp så.
Här får ni se en bild på min bebbe ;D
Pöss

Kommentarer
Postat av: AnnA

Ser helt ok ut ;)

Hur många tum blidde d ?? För du ska la bräcka "dom" hoppas jag ;)

2008-06-12 @ 21:10:06
Postat av: Emma

Nice!

2008-06-13 @ 00:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0