Långledig :)

Så satans gött :)
Ledig fram tils måndag nu :)
Ska ha en riktigt kanon helg :)
Imorn blir det sol å bad för hela slanten i stöpen innan det är dax för att fira Pär å Marcus.
Men blir nog ganska så lungt, ska ju upp tidigt på lördag för jag å Bocken ska till gbg å shoppa gärnet :D
Vi brukar ju ha tur med shopping när vi gör stan tillsamman, misstänker att vi kommer lyckas göra va med en hel del i gbg. Men vad gör det. Vi ha pratat om det så länge nu å nu äntligen bär det av.
Vi behöver det. Vi har förtjänat det :)
Sen blir det party för fulla muggar på lördag när vi återvänt hem.
Röjja gärnet :D
Jösses så varmt det vart på jobbet i dag. Fy faaaaaaaaan!!!!
Va nog det värsta jag har vart med om.
Ett tag trodde jag ta mej faan att jag skulle svimma i värmen. Å det va jag inte ensam om.
Men nu har dom äntigen tatt tag i nya fläktar efter mitt eviga tjatande. Så nu hoppas vi att det ska blir bättre.
Annars har vi haft väldigt kul i dag :)
Allsång ett tag å nu i slutet körde jag å Erika ett skepp kommer lastat å skeppade de mest sjuka grejer å personer till en öde ö :) Höll på att garva ihjäl oss :D
Å nyss så tog jag en låååång kall dusch. Skrubba bort allt skit å svett, så jävla fräsch känner jag mej nu. Det kunde man inte säga för en timma sen direkt :P
Funderar på att kolla lostavsnittet jag missade i går men har inge text på det å frågan är om jag orka anstänga mej att enbart ha engelska på :P Får la gå för denna gången då.
Nee så får det bli å sen sova så man kommer upp i tid imorn till solen :)
Pöss å krams

Give me just a little sign... please...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0