Lönebeskedet is here :D

Och det va ABSOLUT INGET att klaga på :D

Jösses, trotts sjuk dom å allt.

Tom mer än förra lönen. Så förhoppningvis blir det inga porblem att klara en obetald semester nu efter detta :)

Ska faktiskt lägga undan en hel del å har som tur är inte så mkt räkningar. Slipper både el å tv-lincenspiss denna månaden. Hatar när dom kommer. Tv lincens? Hallå lixom. Nu har jag boxer som jag betalar för redan så nu tänker jag faan inte betala tv licens :P Stör mej på att den ens existerar!
Men skit samma :)
Hela denna dagen har vart toppen :)
Å nu blev den inte direkt sämre.
Ligger just nu å kollar på min STOOOOOORA tv med SUPER bra bild :D
Njuter som faan just nu ;D
Finns bara en sak som stör min dag i dag, disken. Hatar disk. Å sen det lilla WLC felet stör mej MASSOR!
Men men, det löser sej nog, lr rättare sagt, det SKA lösa sej :D
Hepp mer sen.
Ba baaa


Kommentarer
Postat av: AnnA

När ska puckot komma o fixa nurå? ;)

ALLTID äre jag som får fixa dejt mellan er två .. hehe

2008-06-25 @ 21:16:58
Postat av: e

va härligt att de ser gött ut för dig! Puss o ha en bra dag.

2008-06-26 @ 12:09:49
URL: http://emmakn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0