Helgen!

Jobbade natten till lördag. Gick riktigt bra förutom att jag lyckades göra ett lampfel. JAG?!?! Av alla. Men det va faktiskt inte helt mitt fel. Grejen låg inte där den skulle. Så förhoppningsvis kommer jag ganska så lindrigt undan.
Annars gic allt kanon, klara mega tidigt å satt å åt frukost å bevittnade en Chicago-match medans vi väntade på att få gå hem :)
Idag så sova jag en liten stund längre än vad alarmet va satt på. Men jag hann iaf få en klipptid hos frissan å jag blev MEGA NÖJD denna gången :)
Sen va jag hemma hos mamma å lämnade bilen. Å efter det drog Katja å jag ner till stan en sväng. Blev lite smink å en god lunch lr middag på China town :)
Sen åkte jag hem å sov :)
Å nu är ÄNTLIGEN min bil a.k.a Maj-Björn lagad :) 1000 spänn billigare än va jag trodde, så jag är mer än nöjd med det.
Fick besök på kvällen av AnnA å lille Pontus. Å senare även av Katja.
Jag, Bocken å Pontan lekte kurra-gömma å hoppade i min säng till den lilles belåtenhet :)
Sen vid halv elva höll han på att somna så dom begav sej hemmåt.
Jag korkade upp lite smått å satt å pratade med Katja tills typ halv tolv. Då gick även hon hem.
SEn fick jag vänta ända till halv 3 innan mitt nästa besök kom. Å inte dåligt full han va :P
Men vi va la vakna till halv sex lr nått å sov som svin ett bra tag in på morgonen. Blev väl övergiven vid 12 ungefär. Men jag är glad för det, även fast saker å ting inte riktigt blev som jag tänk mej men. Det får vi ta nästa gång ;)

Å i dag då. Somnade om när min gäst gått hem. Sov länge, dammsög lite å åkte hem till mamma å fick mat :)
Å så upptäckte vi att Maj-björn läcker nått :( Så imorn blir det ytterligare en lagning.. hoppas det är nått lätt å billigt *håller tummarna* Så förhoppningvis kan jag ta en heldags storstädning av maj-björn på fredag :) Hoppas på fint väder så man kan ha bikini på sej å slänga sej i mormors pool om det blir varmt :)
Efter maten somnade jag å mamma i var sin soffa å sen kikade vi på fotboll. Åkte ut å åkte en sväng å sen åkte jag hem.
Å just nu ligger jag å tittar på min stooora baby å hoppas nått bra ska börja snart. Vi se en skräckis :)
Pöss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0