Lyckan är oändlig :D

Inte alls vart på humör i dag.
Pmsen som spökar.
Bara pluggat in lurarna å typ inte pratat med nån på jobbet i dag. Dom trodde jag va sjuk för att jag va så tyst :P
Enda gången dom va ur va när blondinbella va på p3. Va ju tvungen att lyssna å se om människan är så blåst å korkad som hon utger sej för. Å jag hade rätt. Blev tom chockad över vissa svar hon gav lyssnarna. Hon trodde att hon va typ 30 år å mognast i hela världen. Men sen hade hon inte ett humm om det hon pratade om. Utan skröt bara om sina pengar :P
Jaja somliga har inte alla skruva åtdragna.
Efter jobbet så åkte jag med Kiwi till stan.
Apoteket stod på besköslistan. 8 nummer för å det tog nästan 45 min. Gaahhh!!! Hade jag haft ett gevär så skulle jag skjutit ihjäl kärrningarna i kassa som bara satt där å inte ens tog imot kunder. *Spotta på apoteket i stan*
Men när jag äntligen kom hem sen så får jag till min lycka se hm paketet i brevlådan :D Yeeeah!!!
Så jag har längtat.
Men jag somnade i från det å har ganska nyss öppnat det.
Å Jösses så fina grejjer jag fick hem :D
Kan tyvärr inte fota det än för att kameran är fortfarande i stöpen :(
Men jag fick iaf en bikini, ett par hotpants, ett lnne, en topp, en luvtröjja med korta armar å ett armband.
Å ALLT va kanon :D
Toppen såg tyvärr ut som ett linne jag redan har men skitsamma. Det va billigt :)
Så nu har jag manekännat för mej själv å konstaterat att allt passar å att allt va jävligt snyggt :)
Tom bikinin som hade vita prickar i ställer för rosa va underbart :D
Japp det va allt för nu.
See ya!
Pöss

Kommentarer
Postat av: AnnA

Faaan det är nästan lite otäckt va bara ett par stycke tyg kan få ens hjärta göra volter ;)Love shopping !!!

2008-06-09 @ 20:34:34
Postat av: Emma

Va roligt att allt passa :) och va perfekt :)

2008-06-10 @ 18:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0