Ny vecka igen då!

Faskien va tiden springer i väg.
Redan 2a juni. Sommarmånaden är här :)
Å jösses vad varmt det är!!
Min lägenhet är rena bastun :P
Får fixa nått till helgen så gör att det svalkar lite. En fläkt lr ett insektsnät så jag kan sova med öppet fönster.
Blir så handlikappad utan bil, annars kunde jag ha fixat det redan i veckan :P
Men förhoppningsvis får jag Maj-Björn tillbax nästa vecka kanske :)
Dratt en megadisk precis... är ju sådär lagom mysigt azzå.
Å allt fick inte plats i diskstället så jag får fortsätta sen.
Ska laga lite käk nu hade jag tänkt.. inte för att aptiten är sådär enorm men. Mat måste man ju ha.
Fy faan för att gå å jobba i denna värmen azzå.. vi kommer svettas ihjäl där inne.
Men en stor tröst är ju att  jobbar 4 dagar denna veckan, en ledig fredag att se fram imot :) Ingen mer fredagskväll föräns v.33 :)
Å en helg med mkt innehåll finns att se fram imot oxå. Kommer bli så najs :)
Precis vad vi behöver lr vad säger du bocken??
Hepp nu måste jag jalla mej lite med maten insåg jag.
Later!!
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0