Nya tag å bloggflytt!

Sitter å käkar lite nu. Ska ju snart i väg till jobbet.
Så skönt att det är sista dagen denna veckan.. helgen kommer bli så lång :)
Om morgondagen går som jag vill så spenderar jag hela förmiddagen å en del av eftermiddagen med sol å bad i stöpen :)
Näsan mår allt lite bättre i dag. Men fortfarande ömt å det har börjat bli lite blått :P
Snyggaste näsan ever.
Passade på att flytta bloggen i går oxå så nu är det gjort.
Väntar på mitt hm paket som vägrar att komma :(
Faan va sur jag kan bli på sånt.
Det stod att det skulel komma v.23 å i dag är sista vardagen i v.23 så jag undrar vart det tagit vägen!
Å tydligen har dom skickat det som brev för det finns inget kollinummer att söka på :P
Men jag undrar hur 7 grejer får plats i ett brev? Hmm jaja.
Hepp äta å fixa lite mat till jobbet.
Pöss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0