Oj då!

Jösses vad tiden går fort.
Inte ens hunnit med att uppdatera bloggen :P
Kan dra helgen lite snabbt:
Fredags:
En lugn, skön hemma kväll med lite öl å fotboll :)
Fick även besök senare på kvällen :D Det gjorde hela min helg, lever fortfarande på den känslan.
I want to lay like this forever, until the sky falls down over me <3
Lördag:
Sov läääänge å väl. Sen ner på stan å åt mat med Emma å Katja. En stor besvikelse dock: Voda å våra sushiplaner gick åt fanders. För Voda stängde klockan 15 :P Men vi drog tillWallermans å blev väl inte direkt besvikna på deras mat :)
Träffade även sysling med familj utanför. Inte sett henne lr lillan på ett år. Å jösses så sööööööt hon är. Lätt att jag ska vara barnvakt åt den godingen :)
Sen va det hem, fixa sej å glo på fotboll :D
Efter första halvlek drog jag å Katja till AnnA.
Å efter fussbollen så kom min mammi å skjutsade oss till storegården där inflyttningfest hos Bockens jobbarkompis väntade.
Skit  kul va det å vi hade askul hela kvällen :)
Blev visst lite väl full frammåt 1 tiden så vissa minnesluckor finns :P
Somnade iaf hos Bocken ett par timmar efter krogen.
Söndag:
Åhhhh en riktigt bakis dag :P Uscha mej! Haft huvudvärk å lätt illamående hela tiden. Men så går det när man har kul. Va iaf å köpte en tv :) Men den va slut. Piss. Arg blev jag å fick på det sättet massa gratis grejjer :) Gratis hemkörning å uppbärning samt gratis kablar :D Inte illa alls :D Så då gör det defenitivit inget att jag får vänta till på torsdag innan min BIG ASS tv kommer hit :D Sen spenderade Bocken å jag hela kvällen å halva natten i min soffa med mat i mängder å tv.
I dag då:
Vaknade självmant. Sen ringde mamma å sa att dom skulle köpa resan i dag :) Jösses sikket hotell vi ska bo på ;D Å all inclusive är det oxå. Men det klart, en prinsessan som jag godtar bara det bästa *asg* Nee men det ska bli gött. Det behöver vi allihop. Massa lyx å bli bortskämda en vecka.
Sen la mitt internet av, troligen pga åskan.
Å mitt varmvatten fanns inte. Men allt kom tillbaks efter typ 20 min så jag fattar inte vad det va som hände :P
Å jobbet i dag har gått kanon. Har gått så sjukt fort. Å vi köde ihop det utan probblem. Fast jag hade det rätt gött å fick stå i efterarbetet ;D
Hepp nu är jag rätt trött faktiskt å tror att jag har fått med det mesta.
Sova å försvinna i drömmarnas underbara värld <3
Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0