Otur till max??!!!

Börjar ärligt talat undra om jag är otursförfulljd?
Lyckades skada mej på jobbet i dag igen :(
Å herrejävlar vad ont jag har.
Missade en dragare som va i gungning å fick den rätt över näsan.
Vilken jävla smäll å helt svart blev det.
Ahhh den smärtan, fy faan alltså! :(
Å inte nog med det, hela ansiktet å tänderna började ju göra ont å huvudet snurrade.
Fick sitta å kyla näsan så gott det gick så den inte skulle svullna mer än den gjort.
Sen kunde vi tack o lov konstatera att inget va av i den utan att den bara fått sen en riktig jävla smäll.
Men risken för hjärnskakning fanns fortfarande kvar.
Så när yrseln å illamående inte släppte så fick jag ta mitt pick å pack å bli hemskjutsad.
Kännde mej full trotts att jag va spiknykter å kunde inte koncentrera mej alls. Alla bara åkte runt lixom.
Å så blev jag så trött, sjukt trött.
Så hemma hos mamma så däckade jag direkt.
Är hemma hos mej nu, känner mej lite bättre, men fortfarande grymt ont :(
Men som sagt jag är gjord av stål så jag är tillbaxs friskare å piggare än nånsin imorn :)
Är bara så glad att höll, för min första tanke va: Å nej nu gick den av!!
Men tack gode gud att den höll!! :)
Men ett fint rött märke som jag missänker färgas blått inom snart framtid har jag allt dratt på mej. Tur att det finns concealer ;D
Ne nu ska jag ja kolla film lr nått å vila mej ordentligt så hjärnan inte ballar ur lr nått ;P
Pöss å kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Ajje....Oturskajsa dåe...bara skadar sig, du måste vara försiktig! Kramar

2008-06-05 @ 12:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0