Över förväntan :D

Jösses är väl allt jag har att säga.
Kalaset som jag inte ens tänkt gå på va inte alls så dummt.
Vi stannade till 00.20 då det va dax att dra hemåt eftersom att gbg väntar imorn :)
Men skulle som sagt kunnat stanna mkt längre.
Va ett utomhus kalas, men grill å grejer :)
Å folket va inte alls så tråkiga som sist.
Så det va, får jag väl erkänna, riktigt trevligt :D
Men gjorde ett stor misstag. IGEN får jag väl säga.
2 glas rödvin å Kajsa blir lite kärlekskrank.
Guuud va jag skulle kunna skjuta mej nu!!
Jaja det ger väl sej. Det går inte ignorera mej för all framtid.
Men pucko me big time azzå :P
Usch!
Nee nu släpper vi det å fukoserar på morgondagen då det är shopping till döds som gäller :D
Peace out A-town ;D
Pöss

Kommentarer
Postat av: Emma

Skoj att de blev kul iaf :) Hoppas shoppingen i gbg ger mycket fina köp....så avundsjuk just nu..:P

Kramar

2008-06-07 @ 12:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0