Rent å fin :)

Sådär ja.
Nu skiner hela min lgh :) Å jag är kanon nöjd. Bara försöka hålla det såhär nu.
Det tar ju inte så himla lång tid igentligen att städa, tog väl kanske 2 timmar för mej å göra allt. Dammsuga, disken, damma, toan å soffan. Å köket så gott det går när hela förrådet är inflyttat därinne :P
Så nu ligger jag faktiskt å gottar mej med en öl i soffan. Blir ju ingen imorn kväll eftersom att jag ska jobba ett par timmar på natten.
Så imorn blir det jobb, hem å sova å äta, jobb å sen sova igen. Liv alltså :P
Men behöver de där extra pengarna.
Å så länge är det ju inte 00.24-6, men eftersom att det är övertid å alla kör som faan så är vi ju alltid klara vid 5 så 4,5 timmar ska väl kunna överlevas. Tråkigt bara att man sover bort en stor del av lördagen, får försöka ställa klockan så jag kommer upp i någolunda tid iaf.
Har fått nån cp-grej i min nacke?! Det knäpper i den så fort jag vrider huvudet, precis som det gör i min stortå.
Å det kom i dag, bara sådär. Å det är såååå irriterande för att det hörs så väl i mej. Hoppas verkligen att det försvinner lika snabbt som det kom. Mamma trodde att det berodde på att jag sovit i nån konstig ställning med nacken när jag somnade i soffan i går. Å det ör nog så. För jag är öm å typ "seg" lr vad man ska kalla det i hela nacken å axlarna.
Annars tänker jag söka för det så nån får operera bort knäcket om det inte försvinner, för jag blir galen om jag ska gå med det konstant!!
Nee nu ska jag kolla om det går nån bra film lr nått tills jag får lite "sällskap" :)
Pöss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0