Så jävla gött :)

Jippie!!! :D
En skit rolig grej fick jag reda på i dag :)
Fick förlängt på Volvo till 30 nov :D
Så himlans gött!! Det är ju skit långt dit ju :) Känns det nu iaf.
Men SÅ GÖTT att ha säkrat nästan ett halvår med jobb. Å skit bra betalt ;)
Å efter det så kan det ev bli fast lr en ytterligare förlägning innan.
Så bara att hålla tummarna sen å hoppas på det bästa :)
Så det är jag kanon glad för.
Så nu börjar planerna smidas för ett inlöp av platt-tv :)
Pappi å jag ska åka å kolla runt lite nästa vecka.
Å vem vet? Kanske hittar ett kap direkt ;)
Ahh en sten som föll från mitt hjärta nu det här med jobbet.
Helt pötsligt är ju 4 veckors obetald semester inget.. när man vet att man får komma tillbaks sen efteråt :)
Thank U Volvo ;D
Nu kan det blir internetshopping utan dess like ;) *fniss fniss*
Hepp nu ska jag kolla på Desperate Housewifes!
Pöss å god natt
image25

Kommentarer
Postat av: Nancy

Vill du ha en ny header?
Var med och kommentera inlägget "En blå header".

2008-06-04 @ 02:12:36
URL: http://giveitall.blogg.se
Postat av: emma

Grattis!! Fan va skoj! Vill me jobba!! Kramar i massor

2008-06-04 @ 16:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0