Sängdax snart??

Då lider denna söndagen mot sitt slut.
Ytterligare en helg som bara sprungit förbi trotts en dags extra ledighet.
Vart tar tiden vägen??
Jobbar dag denna vecka :) I love that :)
Då kan man lixom göra nått på dagarna. Man lixom vaknar, går till jobbet, kommer hem å har massa tid att göra annat på :) Hinner träffa vänner å så med :)
Iof så träffar jag ju vänner på jobbet, men dom är ju lixom "jobbvänner" som man träffar varje dag 8 timmar om dagen. Men som man inte umgås så mkt med på fritiden.
Dom riktiga vännerna träffar man ju efter jobbet :)
Har vart duktig å fixat mat för några dagar nu iaf. Okej färdig lassange som man bara värmer en timma i ugnen, men jag gillar det :)
Ska fixa lite frukost tills imorn nu å sen hoppa i säng.
Ska ju trotts allt upp vid 6 imorn bitti.
Glömde kameran i stöpen så det blir inga bilder i dag tyvärr :(
Men jag hoppas jag får den imorn lr på tisdag :)
Pöss å god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0