Shit min arm azzå :S

Hej hej!
Ilskan har runnit av mej nu å är faktiskt ganska glad igen.
Vart på kss å fått mins sprutor å reslutatet i dag är en megasvullen arm :S
Jösses säger jag bara!! Så den ser ut! Ska den ens se ut såhär??
Ja ja.. får la se hur det ser ut imorn när jag vaknar.. annars får jag nog ringa å fråga nån.
Gått bra på jobbet i dag. Väldigt trött bara efter sprutorna. Men hade ju i förtid fått reda på att det va okej å gå hem 2 timmar tidigare :) Välbehövligt.
Ringde bocken när jag kom hem. Å irritationen växte sej stark under samtalets gång så vi bestämmde oss för att ta på oss säpo uniformen å gå ut på ett snabb-uppdrag :)
Som vanligt med resultat. Ganska goda sånna :)
Men irritationen är fortfarande stor.. å kommer vara så tills vi får ett tecken av god art. Just nu blir vi bara argare å argare för varje dag!! Morr på er.. U can run, but u can't hide!! Be sure!!
Lagt upp lite bilder på bilddagboken för jag fick ÄNTLIGEN tillbax min älskade kamera i dag :D
Slänger upp några här med så ingen missar ;)
Sen är det dax för att nana lite, fast först blir det nått korsord :)
Pöss

Shopping resultatet från Gbg :)

 



         






Kommentarer
Postat av: AnnA

Piss på dom !!!

2008-06-18 @ 11:20:20
URL: http://an86na.blogg.se/
Postat av: Emma

Kläderna du har köpt är jätte fina allihop.. :) Jag vågade inte skriva nåt i ditt förra inlägg eftersom att jag inte viste vad som kunde göra dig mer arg.... :P Men gött att du är på bättre humör! Puss o kram

2008-06-18 @ 11:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0