Söndagskvällen!

Ja jag vet att jag lovade lite bilder... men jag orkar inte. Jag är för lat i dag :P Det får bli en annan dag.
Jahapp då ska man upp å jobba snart då.
Älskar dagveckorna :) Dom går såååå sjukt fort å sen kan man göra massor efter jobbet.
Fast jag förstår inte hur jag ska kunna somna när jag sov till 15 i dag.
Men känner mej som tur är lite seg iaf :)
Spenderat kvällen med Bocken.
Vi drog till grillen å tog med 2 kebabrullar hem.
Sen har vi kollat på tv å kikat runt massor på internet. Blev lite rastlösa ett tag men då kom Bocken på att vi kunde ge oss ut på promenix i ösregnet :D
Så det gjorde vi.
Tog på oss "säpo-uniformerna" å gav oss ut på uppdrag :D
Som vanligt ett lyckat sådant så mission completed igen :D
Jo föresten.. här kommer lite bilder från vårt säpo-uppdrag :)
Enjoy ;D

2 sletna kondomer :D    Bocken vid the ocean  The Big Ocean vi hittade


Nu är det dax för bdb att få nått att bita i :D
Pöss å god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0