SOOOL :D

Jösses sikket väder det har vart i dag :)
Megavarmt!
Va ute på en fredag för en gångs skull.
Jag å Bocken korkade upp till Talangfinalen å det slog ganska bra, på mej iaf ;P
Sen begav vi oss till Krickan.
En väldigt intessant kväll :)
Dock typ INGET folk :P
Jag försvan den sista timman. Gick på en snabbvisit ;)
Så min dag i går va toppen :)
Idag har vi firat farmor i tibro.
Va la sådär kul.
Kul att umgås med kussarna, men inte med trökfölket.
Hände ju inget typ så det blev lite långtråkigt :P
Mötte upp the ladies sen.
Vi drog till max å åt :)
Fast den hamburgaren jag tog i dag va inte alls lika god som orginalmålet. Så jag ångrar att jag tog den :P
Sen drog vi till maxi 2 min innan det stängde å köpte cola.
Å sen spenderade vi kvällen hos Bocken med lite film om nått odjur i dimma med tentackler :P
Å nu ligger jag i sängen, inte alls trött.
Dock lite besviken eftersom att jag misstänker att mitt planerade sällskap lyckats däcka. Är det så svårt att svara på ett sms? :P
Stuppid!
Men men, kommer ju fler tillfällen.
Har oxå syndat lite nu igen å dratt i väg en klädbeställning :D
I just cant help it, it makes me feel soooo gooood ;D
Söka hjälp kanske? ;P
Hepp nu ska jag ta hand om min onda tå.
Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0