SOOOOOOOOOOOOOOOL :D

Ahhh va gött :)
Nyss hom kommen från stöpen. Ca 4 timmars sol å bad.
Å ja, jag tatt mitt första dopp här i sverige för i år :)
Kallt va det, fast jag tror ändå poolen va varmare än sjöarna så jag ska inte gnälla för mkt. Blev ju faktiskt riktigt skönt när man vart i en stund.
Jag å mamma varsinn madrass å låg å solade på i poolen sen blev det frö varmt så då välte jag i å doppade mej :)
Till och med mamma doppade sej.
Men sen så har det blitt lite inre inriger i släkten. Orkar inte gå in på detljer men jag är riktigt irriterad faktiskt. Å det är jag inte ensam om. Men aldrig är det nån som säger nåt uatn alla bara sitter å tjurar lr låtsas att inget har hänt. Men det har det ju faktiskt. Å man gör bara inte så. Ibland får man faktiskt tänka lite å säga nej nångång.
ÅÅÅÅHHH!! Blir bara sååååå förbannad!
Jag funderar på att inte gå på kalaset alls för att jag är så arg.
Bara för att markera lixom att nån gång är det ta mej faan nog! *Morrar*
Sen är jag extra arg bara för att jag känner pmsen spöka. Jag vet ju att jag blir lite låst då å det är just det sm hännder nu.
Finns mkt jag är arg på som jag skulle kunna skriva ner.
Men synd att förstöra denna fina dag med sånt.
Får la gå på det där jävla kalaset å äta å gå hem sen. För jag har ingen lust att prata med folket.
Åhhh kan inte nån bara upptäcka ett medel som botar min pms??
Hatar att va så här arg lr arg å arg. Lätt retlig snarare.
Tur att väderet gör mej lite glad iaf :)
Å Gbg imorn ser jag fram imot som faaan :D Precis vad jag behöver nu känner jag.
Å förhoppningsvis mängder med shopping :D Å så partajj på kvällen :)
Så nu blev jag lite lyckligare av den tanken :)
Nu ska jag götta mej i soffan med en cola en stund å funderar på om det blir nått kalas lr inte.
Pöss pöss

Kommentarer
Postat av: Bocka

Ajjdå ... Inte sköj o va irriterad på folk .

Du får ta o lätta ditt hjärta imorrn på tåget ;)

Cuz tomorrow we gonna shop til we drop ;))

2008-06-06 @ 20:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0