Svettigt värre!!!

Jaha då va första arbetsdagen avklarad för denna veckan då :)
Bara 3 kvar:)
WONDERBART!!

Har gått så sjukt fort idag. Inget krågel, allt flöt på skit bra å vi va för en gång skull riktigt nära på att köra ihop det. Tappade lite på slutet, men kanske inte så konstigt. Alla va helt slut efter 8 timmar i stekhetta :P Tippar på att det va runt 40 grader på vissa ställen i modulen. Men riktigt bra kört å kul att mina "gammla" kompisar är tillbax :)
Dock saknas brorsan 3 dagar för han är på utbildning.
Blev inget solande i dag som jag hoppats på.
Har ju ingen sol på min balkong under dagen. Fast jag vet inte om jag är så ledsen för det faktiskt. Undrar lixom hur varmt det hade vart då?? :P
Nee en fläkt är ett måste!! Får införskaffas snarast!
Shit är riktigt trött faktiskt. Inte likt mej. Beror säkert på värmen.
Lagade mat i dag. Vårrullar blidde det, Riktigt gott å nu finns det matlådor för ett par dagar :)
Ska fixa en lasange så man har lite att variera med.
Slipper iaf att åka buss denna veckan. Kiwi får vara min privata taxi :)
Vill ha mitt paket från hm nu!
Hoppas det kommer snart! :) Vilken lycko-känsla det är att få hem det :) Som julafton :D
Nee nu ska jag lösa lite knep å knåp innan jag slocknar.
Pöss hej!

Brorsan å Kiwi  Katja å Bocken Snopp-moroten :) Sommartvätt :)   Ny altan på baksidan.

Kommentarer
Postat av: Maxine

Shysst morot ;)
God natt! ^^

2008-06-03 @ 02:04:05
URL: http://maxine.blogg.se
Postat av: Bocken

Mmm min älskade morot ;)

2008-06-03 @ 19:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0