Varför måste man städa?

Nyss hem kommen från jobbet. Dagen har gått riktigt fort, men kasst har det gått för oss i dag igen. Kort om folk, sen motorbrist :P Men jag fick iaf hämta nya skor i dag :) Har haft så frukansvärt ont i fötterna :( Å mina gamla skor kändes som att gå i eld, skitvarma å stenhårda. Så i går ha ont att jag nästan lipade. Halv skinnflådd under fötterna :( Inget kul alls. Men nu har jag fått nya mjuka skor :) Å ev får jag en gel-sula att lägga i så att det blir ännu mjukare.
Åhh jag skulle bara vilja ligga i soffan hela dagen i dag å sova lite om vartannat :P Som jag gjort varje dag denna vecka typ :P Fattar inte varför jag vart så trött just denna veckan?
Men idag blir det INGET med det! Idag står storstädning på schemat. Ser ut som ett jävla bombnerslag här å det gillar jag inte alls. Jag vill ha rent å fintå trivs jag som allra bäst :) Men tyvärr har jag väldigt svårt att hålla det så en längre stund :P Använder ju gärna golvet som garderob :P Fast damm å sånt kan jag ju inet göra nått åt.. det bara kommer. Hatar damm!! Go away!
Men idag ska hela lgh skina när jag är färdig har jag bestämmt :) Måste ju vara rent å fint nu när min diamantsten till tv står å skiner så fint å praktfullt :D
Borde börja nu med en gång.. men en liten "soff-stund" innan jag börjar har jag allt gjort mej förtjänt av :)
Later!!
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0