Äntligen fredag =)

Ja nu har det iof blitt lördag men.
Haft en snuskigt lugn dag på jobbet. Vart i omplocket å typ inte haft ett piss att göra pga av alla stppp utan mest gått omkring å pratat med folk =)
Fick mina sååååå efterlängtade kläder från hm i dag :D
Å allt va helt perfekt, passade som handen i handsken :)
Men tyvärr kostade det ju en del, men deta ta mej faan värt det :)
Kvällen har jag spenderat ihop med favvona hos The Bock.
Thaimat, öb, asgarv x 10000000, talang,chips, litervis med cola, film, korsord å hockey :D
Det sistnämnda slutade dock inte riktigt som men hoppast, men jävlar vilken insatts :)
Sysslingens sambo gjorde mej riktigt stolt. Jävlar vilken lirare han är :)
Måste bara rekomendera en maträtt om ni inte provat den:
Rövknullad Rostbiff :D Moahahahahah!!!
Dagens sjukaste kommentar tror jag faktiskt.
Fast Tumör på facebook kom inte långt efter :D
Ingen ide att ni grubblar på detta, ni fattar inte iaf.
Bara jag å Bocken som riktigt fattar det :D Men sen är ju vi en sort för sej oxå.
Hepp, dax för korsord! :)
Byyyyyyyyyyyyyyyyeeeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0